Admiral Tax Ltd

Zajmujemy się optymalizowaniem kosztów polskich przedsiębiorców, wspierając polskie firmy przy zakładaniu i prowadzeniu spółek w Wielkiej Brytanii (poznaj nas na www.admiral.tax).

Jesteśmy kameralnym zespołem z rodzinną atmosferą. W naszej firmie od zawsze jest możliwość pracy zdalnej, chociaż miło spotkać się razem w biurze i omówić wszystkie projekty i nie tylko.  Nie oferujemy umów śmieciowych.

Pracujemy konkretnie, pozytywnie i z sensem! Wierzymy w to, że to pracownicy tworzą firmę. Wspólnie pracujemy na wynik, grając do jednej bramki. Szukamy osób, którym chce się chcieć!
W związku z rosnącym zainteresowaniem naszymi usługami poszukujemy osoby na stanowisko:

Payroll Specialist

Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie

Osoba na stanowisku Payroll Specialist zajmuje się obsługą klientów firmy, dba o terminową realizację usług i jest odpowiedzialny za skuteczną komunikację z klientami. Dodatkowo ma możliwość poznania brytyjskiego systemu podatkowego oraz zasad funkcjonowania i działalności międzynarodowych przedsiębiorstw.

Zadania:

  • Telefoniczna i emailowa obsługa obecnych Klientów firmy
  • Realizacja usług dla Klientów firmy
  • Wystawianie payslipów (pasków wynagrodzeń)
  • Obsługa self assessment
  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z urzędem w Wielkiej Brytanii w imieniu Klientów
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy


Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym rozmowy telefoniczne oraz na webchat z urzędnikami
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Chęć do pracy i rozwoju
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
  • Mile widziane doświadczenie w angielskim payroll
  • Mile widziana znajomość programów: Capium, Egito, Bullet
  • Dobra organizacja pracy i systematyczność
  • Komunikatywność


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o polską umowę o pracę
  • Po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony
  • Pracę w systemie hybrydowym: 2 dni w tygodniu pracy zdalnej, 3 dni w biurze
  • Opiekę medyczną w grupie Luxmed
  • Wdrożenie w procedury firmy
  • Szefa otwartego na pomysły pracowników
  • Pracę biurową w wygodnej lokalizacji: ul. Wadowicka 8A


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

@ do [email protected]

Prosimy o dołączanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".

STREFA WIEDZY

Zachęcamy do zapoznania się z najczęstszymi pytaniami związanymi z prowadzeniem firmy w Anglii. Zarówno Klienci naszej firmy, jak i przedsiębiorcy zastanawiający się nad przeniesieniem firmy do Anglii znajdą tutaj szereg przydatnych informacji natury księgowej, prawnej i organizacyjnej.

PRZEJDŹ DO FAQ
Newsletter
CO ZYSKUJESZ?
  • Wiedzę na temat firmy za granicą
  • Jak płacić mniejsze podatki
  • Gdzie ulokować zarobione pieniądze
Kontakt
cookies Ta witryna używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może służyć Państwu lepiej - polityka plików cookies.
Zgodnie z przepisami RODO dane naszych użytkowników przetwarzane są w celu realizacji usługi.