Marketing Specialist

Marketing Specialist jest osobą odpowiedzialną za kompleksową analizę marki, tworzenie i wdrażanie strategii wizerunkowej i marketingowej. Osoba ta odpowiada za całość działań w obszarze PR i marketingu marki Admiral Tax oraz generowanie leadów.

Obowiązki:

Social Media

  • Prowadzenie profilu na portalu Linked In
  • Prowadzenie firmowego Facebooka
  • Prowadzenie firmowego kanału portalu YouTube
  • Prowadzenie profilu na Google +
  • Prowadzenie profilu na Twitterze

 

E-mail marketing

  • Przeprowadzanie promocyjnych kampanii mailingowych
  • Opieka nad firmowym newsletterem

 

SEO

  • Kontakt i nadzór agencji prowadzącą działania SEO
  • Analiza wyników pozycjonowania

 

Kampanie linków sponsorowanych

  • Kontakt i nadzór agencji prowadzącej kampanie AdWords
  • Prowadzenie kampanii na Linked In
  • Prowadzenie kampanii na Facebook

 

Public i Media Relations

  • Kontakt i nadzór pracy PR-owców
  • Prowadzenie i promocja firmowego bloga
  • Nawiązywanie kontaktów z portalami zainteresowanymi współpracą redakcyjną

 

Materiały promocyjne

  • Opracowanie treści materiałów promocyjnych
  • Przygotowanie treści na stronę internetową

 

Oczekiwania:

  • doświadczenie w komunikacji marketingowej (min. 2 lata)
  • znajomość narzędzi wspomagających e-PR i e-marketing
  • umiejętność planowania i realizowania założonych celów
  • znajomość języka angielskiego
  • zdolność analitycznego myślenia
  • kreatywność

 

Oferujemy:

  • pełne wdrożenie w usługi i ofertę firmy
  • stanowisko w zgranym zespole
  • wynagrodzenie podstawowe i premiowe
  • możliwość awansu i prowadzenie kompleksowo marki Admiral Tax
  • możliwość realizacji autorskich pomysłów
  • doskonałą, niekorporacyjną atmosferę
  • przyjaznego, otwartego na pomysły szefa
  • biuro w doskonałej lokalizacji
  • wygodny fotel :)

 

Wyślij swoje CV na [email protected], będzie nam bardzo miło się z Tobą spotkać! Pamiętaj by w tytule maila dodać nazwę stanowiska na które aplikujesz.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

Informujemy, że Administratorem danych jest Admiral Tax Ltd z siedzibą w Londynie. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

STREFA WIEDZY

Zachęcamy do zapoznania się z najczęstszymi pytaniami związanymi z prowadzeniem firmy w Anglii. Zarówno Klienci naszej firmy, jak i przedsiębiorcy zastanawiający się nad przeniesieniem firmy do Anglii znajdą tutaj szereg przydatnych informacji natury księgowej, prawnej i organizacyjnej.

PRZEJDŹ DO FAQ
Newsletter
CO ZYSKUJESZ?
  • Wiedzę na temat firmy za granicą
  • Jak płacić mniejsze podatki
  • Gdzie ulokować zarobione pieniądze
Kontakt
cookies Ta witryna używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może służyć Państwu lepiej - polityka plików cookies.
Zgodnie z przepisami RODO dane naszych użytkowników przetwarzane są w celu realizacji usługi.