Self-Assessment dyrektora

 

Self-Assessment, czyli samorozliczenie to deklaracja podatkowa samozatrudnionych lub osób osiągających dochody m.in. z zatrudnienia jako dyrektor spółki limited, wynajmu nieruchomości lub innych źródeł dochodów nie objętych systemem PAYE. Dyrektor spółki będący w niej zatrudniony jest zobligowany do złożenia Self-Assesment w irlandzkim urzędzie skarbowym Revenue. Rok podatkowy w Irlandii pokrywa się z rokiem kalendarzowym (rozpoczęcie 1 stycznia, zakończenie 31 grudnia).

Admiral Tax prowadzi pełne usługi rozliczania kadr (payroll), a także samorozliczenia (Self-Assessment) dyrektora spółki limited.

Rozliczenie roczne podatku dyrektora spółki kosztuje 150 euro.

Skorzystaj z oferty wybierając jedną z możliwych form płatności

 




 



 

 

Co dalej?

W celu złożenia zamówienia należy dokonać płatności. Następnie skontaktują się z Tobą doradcy Admiral Tax w celu dalszej realizacji zlecenia.  

 


Akceptujemy płatności większością kart

Visa MasterCard
STREFA WIEDZY

Zachęcamy do zapoznania się z najczęstszymi pytaniami związanymi z prowadzeniem firmy w Anglii. Zarówno Klienci naszej firmy, jak i przedsiębiorcy zastanawiający się nad przeniesieniem firmy do Anglii znajdą tutaj szereg przydatnych informacji natury księgowej, prawnej i organizacyjnej.

PRZEJDŹ DO FAQ
Newsletter
CO ZYSKUJESZ?
  • Wiedzę na temat firmy za granicą
  • Jak płacić mniejsze podatki
  • Gdzie ulokować zarobione pieniądze
Kontakt
cookies Ta witryna używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może służyć Państwu lepiej - polityka plików cookies.
Zgodnie z przepisami RODO dane naszych użytkowników przetwarzane są w celu realizacji usługi.