Certyfikat rezydencji podatkowej spółki

 

Certyfikat rezydencji podatkowej to dokument potwierdzający miejsce siedziby podatnika dla celów podatkowych. W przypadku szkockich spółek limited organem wydającym certyfikat rezydencji podatkowej jest brytyjski urząd skarbowy HMRC. Certyfikat rezydencji podatkowej ma szczególnie istotne znaczenie dla spółek dokonujących transakcji z podmiotami zagranicznymi. 

Certyfikat rezydencji podatkowe pozwala bowiem uniknąć płacenia podatku u źródła od niektórych przychodów osiąganych w ramach współpracy z zagranicznymi kontrahentami. Niedostarczenie certyfikatu rezydencji podatkowej przez brytyjską spółkę limited wiąże się z obniżeniem należności wynikającej z faktury nawet o 20-proc. 

Admiral Tax oferuje swoim klientom pomoc w złożeniu wniosku o certyfikat rezydencji podatkowej spółki. Za kwotę 79 funtów otrzymujesz:

  • złożenie wniosku o przyznanie certyfikatu rezydencji podatkowej dla spółki limited

 

Skorzystaj z oferty wybierając jedną z możliwych form płatności

 




 



 

 

Co dalej?

W celu złożenia zamówienia należy dokonać płatności. Następnie skontaktują się z Tobą doradcy Admiral Tax w celu złożenia wniosku o certyfikat rezydencji podatkowej.

 


Akceptujemy płatności większością kart

Visa MasterCard
STREFA WIEDZY

Zachęcamy do zapoznania się z najczęstszymi pytaniami związanymi z prowadzeniem firmy w Anglii. Zarówno Klienci naszej firmy, jak i przedsiębiorcy zastanawiający się nad przeniesieniem firmy do Anglii znajdą tutaj szereg przydatnych informacji natury księgowej, prawnej i organizacyjnej.

PRZEJDŹ DO FAQ
Newsletter
CO ZYSKUJESZ?
  • Wiedzę na temat firmy za granicą
  • Jak płacić mniejsze podatki
  • Gdzie ulokować zarobione pieniądze
Kontakt
cookies Ta witryna używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może służyć Państwu lepiej - polityka plików cookies.
Zgodnie z przepisami RODO dane naszych użytkowników przetwarzane są w celu realizacji usługi.