- Wiedzę na temat firmy za granicą
- Jak płacić mniejsze podatki
- Gdzie ulokować zarobione pieniądze
Certyfikat rezydencji podatkowej to dokument potwierdzający miejsce siedziby podatnika dla celów podatkowych. W przypadku szkockich spółek limited organem wydającym certyfikat rezydencji podatkowej jest brytyjski urząd skarbowy HMRC. Certyfikat rezydencji podatkowej ma szczególnie istotne znaczenie dla spółek dokonujących transakcji z podmiotami zagranicznymi.
Certyfikat rezydencji podatkowe pozwala bowiem uniknąć płacenia podatku u źródła od niektórych przychodów osiąganych w ramach współpracy z zagranicznymi kontrahentami. Niedostarczenie certyfikatu rezydencji podatkowej przez brytyjską spółkę limited wiąże się z obniżeniem należności wynikającej z faktury nawet o 20-proc.
Admiral Tax oferuje swoim klientom pomoc w złożeniu wniosku o certyfikat rezydencji podatkowej spółki. Za kwotę 79 funtów otrzymujesz:
Skorzystaj z oferty wybierając jedną z możliwych form płatności
Co dalej?
W celu złożenia zamówienia należy dokonać płatności. Następnie skontaktują się z Tobą doradcy Admiral Tax w celu złożenia wniosku o certyfikat rezydencji podatkowej.
Akceptujemy płatności większością kart
Zachęcamy do zapoznania się z najczęstszymi pytaniami związanymi z prowadzeniem firmy w Anglii. Zarówno Klienci naszej firmy, jak i przedsiębiorcy zastanawiający się nad przeniesieniem firmy do Anglii znajdą tutaj szereg przydatnych informacji natury księgowej, prawnej i organizacyjnej.
PRZEJDŹ DO FAQ